Rekrutteringsforløb – trin for trin
Crone Consulting bidrager gennem hele rekrutteringsprocessen, hvilket sikrer, at I får den nødvendige rådgivning og bistand i hele forløbet.
Afhængigt af jeres behov kan et rekrutteringsforløb omfatte:
- Indledende møde – Afdækning af behov, udfordringer, organisation og kandidatprofil
- Analyse af organisatoriske behov og udfordringer
- Analyse af ledelsesmæssige behov og udfordringer
- Interview med relevante personer / ansættelsesudvalg om job-, kompetence- og personprofil
- Analyse af profil
- Identifikation af funktion, stillings- og kompetenceprofil
- Udarbejdelse og præsentation af annonce- og profilmateriale
- Identifikation af potentielle kandidater og search
- Annoncering i relevante medier
- Search i netværk og relevante organisationer
- Oversigt over ansøgere
- Udvælgelse
- Eventuel screening af relevante kandidater, telefonisk eller ved møde
- Udvælgelsesmøde
- Invitation af udvalgte kandidater
- samtale
- Udvælgelse
- Invitation
- Forberedelse og facilitering af samtaler
- Assessment og testprogram med erhvervspsykologiske test (færdighedstest og afdækning af personprofil)
- Invitation til test
- Gennemførelse af testforløb
- Feedback til kandidaten om testresultatet
- samtale – Testresultat præsenteres for ansættelsesudvalget og anvendes i samtalen
- Indkaldelse af udvalgte til 2. samtale
- Forberedelse og facilitering af samtaler
- Indhentning af referencer og rapportering af disse
- Aftale om ansættelse (kontrakt)
- Afslag – Øvrigt ansøgere orienteres mundtligt eller skriftligt
- Evaluering af processen: Straks efter med den ansættende kunden – 6 måneder efter med den ansættende og den rekrutterede